کد خبر: ۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
مایک پنس: رئیس جمهور بعد ی آمریکا مانند  ترامپ از برجام خارج خواهد  شد 
معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا مد عی شد ، اگر رئیس جمهور بعد ی کشورش یک جمهوری‌خواه باشد  او نیز مانند  ترامپ از توافق با ایران خارج خواهد  شد .

گروه سیاسی:معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا مد عی شد ، اگر رئیس جمهور بعد ی کشورش یک جمهوری‌خواه باشد  او نیز مانند  ترامپ از توافق با ایران خارج خواهد  شد .

به گزارش ایسنا، مایک پنس معاون د ونالد  ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا که د ر سال ۲۰۱۸ به‌طور یک‌جانبه از توافق هسته‌ای خارج شد  د ر گفت‌وگو با روزنامه اسرائیل هیوم مد عی شد  که اگر د ر آیند ه یک فرد  جمهوری‌خواه د ر کاخ سفید  روی کار بیاید ، او نیز مجد د اً از توافق هسته‌ای جد ید  با ایران خارج خواهد  شد . پنس که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد ه است د ر اد امه گفت: من بر این باورم که د ر انتخابات بعد ی حزب جمهوری‌خواه کنترل مجلس نمایند گان و سنا را د ر سال ۲۰۲۲ به د ست خواهد  گرفت و معتقد م که د ر سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید  باز خواهیم گشت.
وی افزود : هر کسی که اکنون بر سر میز مذاکره است باید  بد اند  که این اتفاق خواهد  افتاد . ما د ر آیند ه یک رئیس جمهور
جمهوری‌خواه د اریم و د ر سال ۲۰۲۵، زمانی که رئیس‌جمهور و د ولت ما جمهوری‌خواه خواهد  بود  - چنانچه برنامه جامع اقد ام مشترک احیا شود - ما د ر د ولت جد ید  بخشی از صد ای آمریکایی‌ها خواهیم بود  که برای پایان د اد ن فوری به توافق هسته‌ای تلاش خواهیم کرد .
مایک پنس د ر جریان سفر خود  با نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز د ید ار و د رباره ایران و اوکراین گفت‌وگو کرد .
به گزارش تجارت، این اظهارات خصمانه د ر حالی از سوی یک مقام سابق آمریکایی مطرح شد ه است که به گفته مقامات حاضر د ر مذاکرات وین، خواست ایران برای د ریافت تضمین از سوی د ولت آمریکا د رخصوص‌ عد م خروج مجد د  واشنگتن از هر توافق جد ید ی از اصلی‌ترین موضوعات باقی‌ماند ه د ر مذاکرات است.

نام:
ایمیل:
* نظر: